Note fondée sur 465 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique !

Publié le 3 mai 2018 sur Hotels
Sublime ! Nous avons passé un sejour inoubliable. Tout est parfait ! Merci à l’équipe qui m’a aidé organiser l’anniversaire de mon fils.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Halte balnéaire romantique

Publié le 2 mai 2018 sur Expedia
Idéale proche du temps Uluwatu et de la côte pour les surfeurs et autres passionnés par les activités aquatiques.
3 sur 5
par Laurent

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Ahmad Fikri, Gestion de l’hôtel
Dear Peter, Warmest Greetings from Anantara Uluwatu Bali Resort. Thank you for staying with us and we do hope our services and facilities meet your expectation.Look forward to welcoming you back again. Regards,Ahmad FikriDirector of Room
4 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Ahmad Fikri, Gestion de l’hôtel
Dear Sungjun, Warmest Greetings from Anantara Uluwatu Bali Resort. Thank you for staying with us and we do hope our services and facilities meet your expectation.Look forward to welcoming you back again. Regards,Ahmad FikriDirector of Room
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Room wasn't ready at checkin. Room beedsheets had several stains on them, floor had obviously not been swept.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Ahmad Fikri, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew, Warmest Greetings from Anantara Uluwatu Bali Resort. Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We deeply regret that your room was not ready at check-in, and even more so that the bed sheets and floor did not meet the high standards of cleanliness we strive to uphold.Please accept our sincerest apologies for these shortcomings. Rest assured, your concerns have been addressed with our housekeeping team to ensure that such oversights do not occur in the future. We truly value your feedback, as it helps us continuously improve our services.We would be honored to welcome you back and offer you a much-improved experience. Regards,Ahmad Fikri
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Ahmad Fikri, Gestion de l’hôtel
Dear Shital, Warmest Greetings from Anantara Uluwatu Bali Resort. Thank you for staying with us and we do hope our services and facilities meet your expectation.Look forward to welcoming you back again. Regards,Ahmad FikriDirector of Room
1 sur 5
par un voyageur

Give Anantara a miss

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
We had to wait an extra hour to check in they put us on level five room 508 and the restaurant is on level 6 so all day and night you can hear chairs dragging on the floor sounds like chalk on the chalk board there is 98 steps to a small infinity pool but alas not enough sun lounges the gym equipment is not functional please consider another resort
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels