Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Beloeil, Québec, Canada

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Le service Or est vraiment bien. Nous avons des breuvages en tout temps à portée de mains. Aucune attente à la réception. Ce qui m'a irrité au plus haut point est un montant de 110 $ (argent bermudien ou américain) que nous avons dû débourser à notre départ pour que le préposé n'a pas été en mesure de nous préciser pourquoi. Nous avions déjà payé à Expedia un montant de 126,40 $ pour property fee. À mon avis, nous avons payé 2 fois les mêmes frais. J'avais pris soin de communiquer avec Expedia 2 ou 3 jours avant notre départ pour les Bermudes (11 avril 2019) pour nous assurer que nous n'aurions pas d'autres frais à payer et la dame qui m'a répondu m'a dit que non et elle a même pris soin d'appeler le manager du Fairmount Princess et il lui a assuré qu'il n'y aurait pas d'autres frais de chargé. Vous comprenez mon mécontement quant nous avons eu à débourser une autre fois pour ces frais. Merci !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Marketing Coordinator, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback. We are sorry to hear about the extra charges you incurred during your stay with us. We do hope this wont stop you from choosing us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2025
Liked everything, that is why we always go back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2025 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review and rating. We are delighted to hear that you such an enjoyable visit with us and we can't wait to welcome you back to the Princess again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Nice hotel stayed for 3 nights. Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review! We are pleased to hear that you had a great time at the Princess and our dedicated colleagues took such great care of you. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and rating! We are so happy to hear you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
The toilet got clogged, instead of leaving us with a clean bowl it was left filthy. Not even the dirty rug or towels were taken away. We had to request that all be replaced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review and rating. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. This is certainly not the level of service we strive to provide. Thank you for bringing this to our attention, and we will ensure your feedback is addressed with our team. We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
We’ll be back! Thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review! We are pleased to hear that you had a great time at the Princess and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Impeccable service. Wonderful experience staying here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and rating! We are so delighted to hear that your stay was an enjoyable one, and we look forward to having you return soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Hi Sreevathsa. Thank you for your review. As providing our guests with the highest standard of hospitality service is our #1 priority, we’d love to hear more about what we can do in the future to get five stars from you. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur de MIDDLE RIVER

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Unexpected fees such as mandatory cleaning fee at check out although never got the room cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Hi ZAVADYAH. We are saddened to hear your stay was not of the highest quality and would love to hear additional details, so we might be able to amend the situation. Would you kindly direct message us with a name, email, or phone number to have our management team reach out directly? Thank you kindly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Donne Mallory, Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We are so happy to hear you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon!