Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
You can't call one kind of muffin and coffee breakfast, that's just cheap
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us. Here at Super 8, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate your time. I hope you will give us another chance to better serve you in the future.With Regards,Super8
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
En ce qui concerne le déjeuner c’est très minime pour la nourriture, muffins, fruits et café Pour une note de 8.6 je m’attendais à avoir plus de stock pour le déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are glad you enjoyed your experience with us. Let us know if there is anything else we can do to make your visit even better. We look forward to seeing you again soon! Thanks, Super8
5 sur 5
par un voyageur

Bien pour un court séjour

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Un peu cher, mais l'hôtel est parfait pour un court séjour. Pas testé le petit déjeuner, mais il y a un diner pas très loin. Et également pas très loin, une paillote sur le Delaware avec un cadre et une ambiance fantastique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear,Thank you for taking the time to let us know about your experience at our Super8 by Wyndham Pennsville. I am thrilled to know that you enjoyed your stay and it's a pleasure to receive a perfect score. At Super8 We take our guests experience very seriously and work hard to achieve that goal. Your kind review will motivate our team to work harder and thank you again for your time. We look forward to hearing from you soon. Sincerely, I hope to welcome you on your next visit.With Regards,Super8FD
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Regis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Pennsville/Wilmington. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Here at Super 8, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Super8Management
4 sur 5
par un voyageur de Cowansville

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hello Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,Super8
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Ok pour un soir et reprendre la route demain tôt. Chambre propre douche des
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hello Raymond,Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodation. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,Super8
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
No hot water on arrival . Problem solve. Not a breakfast , à Bag to go , a very small botte of water ( a cup) ans 2 chewy bars …… and thé bed . On métal plate that make noise guinguette up and down on the bed … very disturbing . For us , after à long distance drive , location was very good.walking distance for restaurants ….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Junie,We are sorry for the poor customer service that you received. We assure you that we will do better in the future. We value our customers and appreciate your business. If there is anything that we can do to make your experience better, please do not hesitate to let us know. Thank you for your patience and understanding.Sincerely,Super8.
2 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 18 août 2023 sur Hotels
This hotel was not very clean. We had to change our room. For sure I won’t recommend this hotel. Everything is old , bed sheets had stains and bathroom is outdated with mold.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2023 sur Hotels
Pour une nuit seulement. Très humide dans la chambre, malgré la climatisation. Points très décevant, il n’y a pas de petit déjeuner. On vous offre un sac avec une petite bouteille d’eau, un paquet de biscuit (Oréo) et une mini barre de flacon d’avoine. Si vous êtes vraiment désespéré pour un café, alors il y a de l’eau à saveur de café. La réponse donner est, que c’est le gérant qui a décidé cela.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Cet établissement correspond à ce qu’on appelle un hôtel miteux! Propreté douteuse, serviettes en nombre insuffisant et de surcroît elles étaient tachées. Le plancher graisseux. Le comble fut le « déjeuner continental » … un sac en papier brun avec un mini barre tendre, des biscuits Oreo et une microscopique bouteille d’eau. Le café servi pas buvable. Je ne laisse jamais de mauvaise évaluation mais jamais plus je ne retournerai. J’aurais mieux fait de dormir dans l’auto.