Note fondée sur 1 020 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Nous avions la chambre 401… magnifique. Grande, moderne, tranquille, vue imprenable sur l’océan. Le petit déjeuner bon, principalement les œufs brouillés. Il n’avait pas de pain b;anc…. Les personnes à la réception et les dames au buffet on été super gentilles. Bravo !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,Being a part of your wonderful stay is the greatest compliment, and we are glad you enjoyed our peaceful atmosphere, beautiful views, and all the comfort and amenities we provide our valued guests. Thank you for sharing your positive experience and also your feedback, and we look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Calme, propre et belle plage de sable blanc
Publié le 12 août 2023 sur HotelsHôtel en retrait par rapport à Pensacola Beach, mais pas grave, c'est vraiment calme. Cela dit, on est à 15 minutes à pied du centre névralgique.
Hôtel super propre, bien entretenu. Du choix pour le petit-déjeuner, belle piscine. Accès direct à la plage de sable blanc. Comme nous sommes en retrait il n'y avait pas grand monde à la plage.
3 petits bémols : la location des chaises et parasols sur la plage (qui n'appartiennent cependant à l'hôtel). 50$ par jour pour 2 chaises et 1 parasol.
Autre bémol, malgré des demandes dès notre jours d'arrivée, nous n'avons pas pu garder la chambre plis tard que midi. Et encore dès 11h00, les clefs ne fonctionnaient plus (alors que la reception nous avait garanti midi)
Enfin, une odeur d'humidité dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Roland,We appreciate your recent feedback on our property. Thank you for taking a moment to share your thoughts with us. It saddens us to hear that although you experienced wonderful service, we were not able to meet all of your expectations. We also apologize for the misunderstanding that happened with your checkout time. Our staff strives to ensure all of our guests have a comfortable stay and are always available to help in any way they can. We will discuss your report with housekeeping to ensure it does not occur again. Thank you again for notifying us of your experience, and we hope you will consider staying with us again as we know we can provide you with the stay you expected and deserve.
par un voyageur
Publié le 5 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2022 par Sam T, Gestion de l’hôtel
Thank you! Hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2024
Friendly staff and excellent location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dana,Thank you for taking a moment to review your stay. It is a pleasure to learn you had a great experience with us, particularly highlighting our friendly team members and convenient location. It was a pleasure having you as a guest of Holiday Inn Express Pensacola Beach, and we look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Holiday Inn Express Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Always like home away from home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth, Thank you for your perfect review! We are delighted to hear that you consistently enjoy your experience at Holiday Inn Express Pensacola Beach and look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Melanie,Thank you so much for your feedback! We greatly appreciate it!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Will go again for sure, water pressure at bathroom sink very low. All else terrific. Everyone so polite and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear June,Thank you for your feedback! We’re so glad you had a terrific stay at Holiday Inn Express Pensacola Beach and appreciated our friendly team. Rest assured, we have our maintenance team checking the water pressure at the sink to ensure everything is in top shape for your next visit. We look forward to welcoming you back again soon!
par un voyageur
Getaway
Publié le 22 sept. 2024 sur HotelsGreat property but no bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing your thoughts. It’s fantastic to hear you enjoyed our hotel. Your feedback regarding the lack of a bar is appreciated and will be taken into consideration for future enhancements. We look forward to the chance to welcome you back to Holiday Inn Express Pensacola Beach.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Holiday Inn Express, Gestion de l’hôtel
Kayla,Thank you so much for the awesome feedback! We greatly appreciate it!