Note fondée sur 734 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Mascouche Québec
Publié le 12 janv. 2019 sur Expedia
L’établissement est en rénovation malgré l’apparence extérieure les chambres sont spacieuses et le service superbe. Demander une chambre à l’arrière pour éviter le bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2019 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you.
par un voyageur de Davie
Publié le 29 nov. 2024
They have clean rooms and great service. The lobby, however, smells of mold.
par un voyageur de Allen
Publié le 24 oct. 2024
Easy to get to from I10. Nice clean rooms. Quite at night.
par un voyageur de Saint Augustine
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
This was my first time staying at this hotel. When I checked in I was told that there would be a charge of $10 for parking... Which was initiated by the new owner. This location is not in the downtown area nor is it close to the airport which usually dictates that. This is an older Courtyard and not in any kind of special district. They really need to advise all of that at a time. Also, the parking lot did not have adequate lighting and I felt a little nervous about getting in and out of my car in the dark. Anyone would expect more out of a Marriott branded hotel.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Easy and friendly check in. Clean and comfortable rooms.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Short stay
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
a pleasant stay.