Note fondée sur 613 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Mascouche Québec

Publié le 12 janv. 2019 sur Expedia
L’établissement est en rénovation malgré l’apparence extérieure les chambres sont spacieuses et le service superbe. Demander une chambre à l’arrière pour éviter le bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2019 par AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024
Great Experience no complaints
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
Great place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property! We hope to see you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Beds were comfortable, only stayed one night. Clean and well stocked. Only issue was the noisy ac unit in our room but otherwise good overnight stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property! We have shared your feedback with our team in our daily meeting! We hope to see you again in the near future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
during our stay, housekeeping did not come by to clean our room or towels replaced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Currently, housekeeping comes by the room every other day unless additional housekeeping services are requested.
4 sur 5
par un voyageur

Not so good

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Stay was just ok. Other places we’ve stayed have complementary coffee. Here you buy Starbucks. No breakfast unless you buy. We won’t stay at a Courtyard Marriott again. Also a dog next door barked through out the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Courtyard properties do not offer a complimentary breakfast as we have the Bistro which offers an elevated, cook to order breakfast using the freshest ingredients.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
The biggest issue is the $10 for parking. If I had known, I would have parked across the street at the mall. You are not in DC or LA for crying out loud. It's not the amount of it, it's the principal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property! We hope to see you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property! We hope to see you again in the near future.