Note fondée sur 656 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par YVES de MARSEILLE
Une étape sympa et reposante.
Publié le 19 nov. 2015 sur Hotelsde passage pour une seule nuit sur la route de New Orléans, nous avons apprécier le calme, la literie, le petit déjeuner et le parking gratuit qui n'est pas une dépense négligeable aux EU. Rapport Q/Prix très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2016 par Chrystale, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are happy to hear that you chose us while on your way to New Orleans. Holiday Inn Express looks forward to your next stay.
par un voyageur
bon rapport qualité prix
Publié le 30 juill. 2015 sur HotelsLemplacement de l hotel est retiré de tout point d'intérêt. Les chambres sont spacieuses. L acceuil est bon et le petit déjeuner copieux.
Domage que la piscine soit si petite.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Toulouse
Hotel bien situé et facile à trouver.
Publié le 26 août 2014 sur Expedia
Pour : Piscines chauffées et propres, espace petit déj propre et agréable, le parking et al situation.
Contre : Il faudrait ajouter des paniers avec serviettes propres et mouillées autour de la piscine.
Emplacement : Pas de pb pour trouver de quoi manger
La base de la Navy est à 10 minutes et Pensacola beach est à 20 minutes et Orange beach à 30 minutes en voiture
Les chambres sont confortable, la clim est silencieuse, le petit déjeuner est sans reproche et la piscine est propre.
Pour une fois, la démarche de nettoyage des serviettes non systématiquement afin d'économiser l'eau est vraiment appliquée.
Dommage qu'on ne puisse ouvrir la fenêtre de la chambre et qu'il faille demander les serviettes de piscine à l'accueil (non disponible sur les plages des piscines).
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
This is a comfortable, quiet hotel, with reasonable rates, and friendly staff. I would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Sade' Grier, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express PENSACOLA WEST-NAVY BASE. We are glad to know you enjoyed your stay with us.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at (850) 696-2800 or hienaspensacola@gmail.com.Sincerely,Sade Grier Assistant General Manager(850) 696-2800hienaspensacola@gmail.com
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Check in staff was unfriendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Andrew , Gestion de l’hôtel
We are excited to receive your rating! Thank you for taking the time to leave it. We are sorry to hear about your check in experience. We hope on your next visit you choose us again here at the Holiday Inn Express.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
It was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Andrew , Gestion de l’hôtel
Thanks for the wonderful Rating, We are glad to hear that you enjoyed your stay with us while you was in the Pensacola area. We hope on your next visit you choose us again here at the Holiday Inn Express.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
We had a nice stay and the hotel was in a convenient location near the naval base. I thought the price was a bit high compared to the other Holiday Inn Express nearby. 3 of 5 stars due to the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Andrew Lee , Gestion de l’hôtel
Thanks for the wonderful Rating, We are glad to hear that you enjoyed our location during your stay with us while you was in the Pensacola area. We hope on your next visit you choose us again here at the Holiday Inn Express.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
great service. Clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Thanks for the wonderful Rating, We are glad to hear that you enjoyed the service and our clean room during your stay with us while you was in the Pensacola area. We hope on your next visit you choose us again here at the Holiday Inn Express.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team