Note fondée sur 903 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Repentigny
Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2019 sur Expedia
Nous n’avons rien aimé. On ne s’est pas senti en sécurité, c’était sale, ça puait et il y avait des insectes qui s’apparantaient à des punaises de lit. La porte ne barrait pas. On est resté 2 minutes puis on est parti. Dégueulasse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I appreciate you taking the time to tell us about your experience at La Quinta Pensacola. Your satisfaction and continued trust in La Quinta Inn are our top priorities. I look forward to showing you that we’re working hard to make sure each visit meets your expectations and our high standards.
par un voyageur de Nice
hotel etape pour visite
Publié le 1 févr. 2018 sur Expedia
Pour : rapport qualite prix exellent, proprete, accueil tres bien
Contre : je n, ai pas trouver d, ordinateur, c,est domage pour une quinta
Emplacement : visite de la ville, visite du musee naval et aviation museum et le phare
hotel rapport qualite prix exellent, centre ville facile d,acces et assez agreable ,belle promenade en bout du port. A environ 20 miles du musee naval gratuit et vraiment interessant pour les ancients fayots
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2018 par laquinta, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,
Thank you for reporting your stay and look forward to seeing you in the near future.
Cranita---General Manager
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
We had a good stay and the room we stayed in was very clean. The manager Donald was so awesome, and the house keeping people Ronald and Maria were so amazing!! The price was also very good!!
We would definitely stay there again. As far as what could be better, we would say the side parking lot asphalt, and the bathroom tub, because although it was very clean, it looked old and warned out.
Thank you so much and God bless!!!🙏❤️😊
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
The hotel itsself needs some upgrades, however, the front desk staff and housekeeping staff were great during a busy few days of people evacuating the hurricane. Not once did any complain with the business and being short staffed. They seemed to accommodate everyone the best they Could. The rooms were clean and I did not see one bug. Also I brought my dog and there was a dog walk area with bags provided.
par un voyageur de Bradenton
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Very clean room and bathroom
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Good location to interstate and easy to get to downtown.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
It was fine for the time we checked in and it’s one stay and the price was good, but the hotel needs to have bathrooms renovated and carpets replaced and regular extermination.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia