Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par T J PATEL, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post this review. We are all very grateful for the 10 out of 10 score you have given us. Our entire team works extremely hard to ensure we are able to provide an amazing stay for all of our guests. Thank you for choosing us, and we look forward to hosting you again soon.
4 sur 5
par Gilles

Publié le 2 avr. 2016 sur Hotels
le défaut il n'ya pas de frigidaire et la chambre 223 reçois beaucoupt de bruit d'un air conditionné extérieur.
3 sur 5
par Ruben de Lille

bien sauf l'accueil à la reception

Publié le 11 sept. 2015 sur Hotels
Une heure d'attente à la réception pour avoir la chambre soit disant que le paiement n'avait pas été fait par hôtel.com. Nous avons du appeler le service client en France avec notre portable. La réceptionniste ne voulait rien savoir. Mais heureusement qu'hotel.com a envoyé un fax dans la minute où nous les avons appeler. Merci beaucoup hôtel.com. A part ça hôtel propre, rien de particulier à dire. Petit déjeuner sommaire mais pour le prix de la chambre il fallait si attendre.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Essonne

Hotel très bien

Publié le 24 août 2015 sur Expedia
Personnel pas très accueillant. Mais hôtel très correct. Salle pour petit déjeuné petite et petit déjeuné simple.
2 sur 5
par JOELLE de salon de provence

Publié le 15 août 2015 sur Hotels
Les chambres étaient mal insonorisées, lits à ressorts pas très confortable, forte odeur de cigarettes pourune chambre non fumeur. Enfin, la salle des petits déjeuners est bien trop petite. Je ne recommenderai pas cet hotel
2 sur 5
par Gerard de Noumea

Climatisation extérieure bruyante. Petite chambre.

Publié le 14 nov. 2014 sur Hotels
Petit lit
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Stipan,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the RED ROOF INN PENSACOLA FAIRGROUNDS. I'm so glad we earned your 4/5 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Raul,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the RED ROOF INN PENSACOLA FAIRGROUNDS. I'm so glad we earned your 5/5 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Pavlo,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the RED ROOF INN PENSACOLA FAIRGROUNDS. I'm so glad we earned your 10/10 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Very hot , smells pretty bad , people just hanging around the outside of the property. I honestly checked in and left the same night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Linton Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Teila,Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at RED ROOF INN PENSACOLA FAIRGROUNDS. I was disappointed to read that unpleasant odor and the loitering outside hindered your stay. Please know guest feedback enlightens us in areas of opportunity so that we can make improvements. As such, we will be utilizing the information provided to limit such occurrences in the future.Thank you for sharing your concerns and our team at Red Roof wishes you all the best in your future travels.Sincerely,LintonRed Roof ManagementRediresponse Specialist