Note fondée sur 774 évaluations de clients
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2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 6 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 juin 2018 sur Hotels
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par Directeur de l'hôtel, Gestion de l’hôtel
Cher invité,
Merci pour le séjour et super commentaires.
C'est vraiment encourageant.
Nous sommes fiers de recevoir de telles critiques et de nous motiver à mieux servir.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel
par un voyageur
Ne recommande pas
Publié le 10 sept. 2016 sur HotelsLe lit est petit même pas double, Les draps étaient trop petits, il fallait toujours le replacer. L'air climatisé avait de la mousse, sale. Les murs avec des coulisse. Le rideau de douche non hydrofuge, de l'eau passait à travers. Le tapis était collant.
par un voyageur
+1
Publié le 4 juill. 2015 sur Hotelséxcélent services rarement vue
par cissou de floride
vraiment sale
Publié le 22 juill. 2013 sur Hotelson a voulu utilise le sofa bed pour mon fils les drap datait de l ancien locataire, il nous ont changer de chambre et pareil le drap du sofa bed n avait pas ete change. la receptionniste nous a donne des drap propre en boule!!!! nous avons dus changer les draps nous meme sans meme un mot d excuse. la salle de petit dejeune etait elle aussi degoutante et de toutes les facons y avait vraiment pas grand chose.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
none
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear PORTIA,Your feedback is valuable to us and we appreciate your generous ratings for our hospitality standards. We are happy you liked your stay and hope to have you back again. Thank you for your business, and we will ensure your future stays are more pleasant. See you soon!Best Regards,Management Team
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Property was very clean all around the Property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Gwendolyn,Thank you for your time and valuable review of your recent stay with us. We are thrilled and truly appreciate your support and trust. Your review motivates us and constantly reminds us why we love what we do. We will continue to provide exceptional experiences to make every stay with us remarkable. We look forward to being your preferred choice for your stay in the future.Best Regards,Management Team
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Jose,Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. It is pleasing to know that our efforts to maintain a clean and welcoming environment were noticeable during your stay. We enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed and hope to enhance this experience further. We are indeed looking forward to your next visit. See you soon!Best Regards,Management Team
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Sherman,We are disappointed that we could not make you feel welcome. Your feedback is crucial in helping us improve our services and ensure a better experience for all our guests. Please provide more details so we can promptly address the issues. Regardless, we apologize for not exceeding your expectations. We wish to see you soon for a better stay. Sincerely,Management Team
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
The rooms had leaking AC’s mold all over the rooms.Glad I brought my own cleaning products. The morning front desk staff is extremely rude. The carpet halls are filthy and black. One housekeeper was very nice. Overall I would not recommend this place to my worst enemy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, including the leaking air conditioning, mold, and cleanliness of the carpets. This is certainly not the standard we strive for, and we appreciate you bringing these matters to our attention. We are also sorry to hear about your interaction with our front desk staff. Please know that your feedback will be addressed with our team to ensure that all guests receive the respectful and courteous service they deserve. We appreciate your acknowledgment of our housekeeper's efforts and will be sure to pass on your kind words. Your feedback is invaluable as we work towards improving our facilities and service. We hope you will consider giving us another chance in the future.Sincerely,Management Team