Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
54 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2016 par JJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 3 star review. We hope to see you again soon
4 sur 5
par Emilie

Publié le 14 sept. 2015 sur Hotels
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2016 par JJ, Gestion de l’hôtel
we are glad you enjoyed your stay and hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
It was okay for a short stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Tammy, thank you for your feedback! We're glad to hear your stay was satisfactory for a short visit. If you have any specific suggestions for improvement or if there's anything we can do to enhance your experience next time, please let us know!Best Regards,Guest Experience TeamSweet Dream Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Good for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your fantastic 10 star review! We're delighted to hear you enjoyed your stay and found great value in our services. Your feedback means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest ,Thank you for your amazing 10 star review! Were thrilled you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest ,Thank you for the fantastic 10 star review! Were delighted you enjoyed your stay and appreciate your kind feedback. We can't wait to welcome you back for another memorable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest ,Thank you so much for your wonderful 5 star review! Were thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback motivates our team to continue providing exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Is very good for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest ,Thank you for your kind feedback! We are pleased to hear that you are satisfied with our service. Were glad you find our hotel to be a great value. Thanks for choosing our hotel we hope you return in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sweet Dream Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest , Thank you so much for your incredibly kind 10 star rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback means the world to us ,and we look forward to welcoming you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah, thank you for your feedback. We're sorry to hear about the issues you experienced with cleanliness, staff service, and room comfort. We take these concerns seriously and will investigate them further to ensure improvements are made. Your experience is important to us, and we’re committed to addressing these issues to enhance our guests' stays. Thank you for sharing your thoughts.Best Regards,Guest Experience TeamSweet Dream Inn