Note fondée sur 222 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Dunlap
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
The room was clean and well appointed. The motel advertises a free shuttle with a 3 day notice. When I arrived, I called the motel and the clerk said the shuttle had been there an hour and came back. It was 2 hours till I was picked up by the janitor in his car. He was very kind. Going back, I almost missed my plane as the shuttle would not start and it had to be serviced. The shuttle service gets a F!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I apologize for the inconvenience caused by our shuttle service and appreciate your understanding of our team's efforts to assist you. We are addressing these issues to ensure a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Had to be moved from our room water was leaking out of air conditioner and it smelled really bad. Breakfast was cool and staff was ok. Was supposed to get discount because of the inconvenience but did not recieve ot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I sincerely apologize for the issues you experienced during your stay and appreciate your feedback. We will address these concerns with our team to ensure a better experience for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks!
par un voyageur
Nice place
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsGreat! However, all of their shampoo, conditioner, stuff, hand soap, all of that they gave us all shampoos in the room. Would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your input on the toiletries, we'll definitely consider enhancing our amenities for future guests.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
THANK YOU!!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
YAY!!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
ⁿ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
YES!!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!