Note fondée sur 728 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
meme pas bonjour l employee demande le passeport ce qui est normal mais demande en plus une piece d i dentite supplemantaire. anormal on lui demande une chambre en hauteur elle nous repond que c est 10 dollars en plus que ns avons refuse de payer et le pire si vs etes placer vers l autoroute vs ne dormez pas de la nuit tellement bruyant. et j oubliais. odeurs de cigarette dans les chambres et dans le hall sinon la chambre est grande dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Gizem Ozgol-Motel 6 Peoria Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Michelle,Gracias por compartir tus comentarios. Lamentamos que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas. Fue un caso poco común y lo haremos mejor en el futuro. Gracias por informarnos sobre esto. Sus comentarios nos ayudan a hacerlo mejor. Estamos investigando este problema y esperamos resolverlo con prontitud y precisión.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alyssa,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
There were bugs in my room.I took home bed bugs after staying there for 3 days.I read other reviews and maybe you should start taking care of the bug problems or throw away your mattresses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lisa, Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Cheap for a reason.
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsCame in. Curtain was not up. Window was wide open. Didnt help the smell at all.
I travel with a dog so first thing I do is give him his water. Spilled some. Went to wipe it up. Rag came up black. And I mean BLACK.
TV did not work the whole stay. Needed help one night took 15 minutes ti find anyone since they were out back having family time......
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tammie,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Phyllis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephanie, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Very quick check in they dont give u any problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mary, We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 5-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support!Natalie#Team6