Note fondée sur 740 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
meme pas bonjour l employee demande le passeport ce qui est normal mais demande en plus une piece d i dentite supplemantaire. anormal on lui demande une chambre en hauteur elle nous repond que c est 10 dollars en plus que ns avons refuse de payer et le pire si vs etes placer vers l autoroute vs ne dormez pas de la nuit tellement bruyant. et j oubliais. odeurs de cigarette dans les chambres et dans le hall sinon la chambre est grande dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Gizem Ozgol-Motel 6 Peoria Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Michelle,Gracias por compartir tus comentarios. Lamentamos que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas. Fue un caso poco común y lo haremos mejor en el futuro. Gracias por informarnos sobre esto. Sus comentarios nos ayudan a hacerlo mejor. Estamos investigando este problema y esperamos resolverlo con prontitud y precisión.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Steven,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stefanie, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lakeiya,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Confirmation number not found. I can’t check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re truly sorry to hear that your recent stay didn’t meet your expectations. Providing a comfortable and enjoyable experience is always our top priority, and it’s disappointing to know that we fell short during your visit.Please rest assured that we are taking your comments seriously and are already addressing the issues you mentioned to ensure they do not happen again. We greatly value your feedback, as it helps us improve our service.We would be honored to welcome you back and show you the level of service and comfort that we strive to provide all our guests. Please don’t hesitate to reach out to me directly at jpmotel6@gmail.com if there’s anything specific we can prepare for your next stay.Thank you again, and we hope to make your next stay truly memorable.Warm regards,John Guest service Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sheena, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Not well-maintained. Lots of noise from other tenants/renters. No intervention from management.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Dirty rooms and unsafe environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Good experience

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
One of the best hotels I’ve stayed in!