Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Close to river and various restaurants.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Nice hotel. Showers are small.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Hospital visit
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsNice stay. Parking garage arrangement a little confusing but figured it out. Would probably stay there again.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Very clean, quiet rooms and the curtains do a great job of keeping the light out at night.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Our stay was good, except we stayed in a suite. At night we pulled the sofa sleeper out and it had no mattress. After 3 calls and over 2 hours we still never received it and had to sleep on floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Darshan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience, Morgan. We sincerely apologize for the inconvenience you faced with the sofa sleeper and the delayed response. This is not the standard of service we aim to provide. Your feedback is invaluable, and we will address this issue with our team to ensure it does not happen again. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future.
par un voyageur de LaGrange
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Darshan, Gestion de l’hôtel
Thank you, William, for your feedback! We're glad to hear you had a positive experience with us. We hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Darshan, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Vickie. We appreciate your input and are always looking for ways to improve. If there are any specific issues or suggestions you have, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.