Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de SAN DIEGO

Publié le 24 nov. 2024
Very nice building and location
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The upgrade to this property made look like night and day. Same friendly staff.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Front desk clerk was amazing. Highly recommend this place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Martin,Your support means the world to us, and we cannot wait to have the opportunity to serve you again soon! Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Everything was fine till i found a roach in the bathroom and someones hair on a new towel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
New clean cheap
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Very accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Salvador, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit. Natalie #team6