Note fondée sur 605 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2016 sur Hotels
Check in service tres courtois et le personnel du check out mediocre
5 sur 5
par Patricia monique

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par LOGE de France

Hôtel très confortable

Publié le 5 oct. 2014 sur Hotels
Excellent hôtel, la chambre est spacieuse et bien aménagée. Propreté des locaux et de la salle de bain. Grand lit et literie confortable. Petit déjeuner copieux et varié. Cet hôtel nous a permis de découvrir la gamme Hampton, qui est désormais un critère de choix. De quoi passer une bonne nuit à Perry, s'est déjà ça !!!
5 sur 5
par jeannine 44 de France

Publié le 2 juin 2014 sur Hotels
L'hôtel est très confortable, l'accueil très agréable. Pour nous c'était un hôtel d'étape que nous avons apprécié.
3 sur 5
par un voyageur de sebring

Publié le 20 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your honest rating of 3 out of 5. We appreciate your feedback and would love to hear more about how we can improve your experience. We hope to have the chance to welcome you back!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 8 out of 10 review. We appreciate you taking the time to provide your feedback. Your review helps us identify areas where we can improve to provide an even better experience for our guests. We're glad you had an overall positive stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
The hotel was very clean. Staff was all very friendly and courteous. The breakfast could have been a little better. Both days food wasn't hot. Overall it was a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your thoughtful review! We're delighted to hear you enjoyed the cleanliness and friendly service during your stay. We appreciate your feedback about the breakfast and will work on improving that aspect. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Wow, thank you for the perfect score! We're thrilled to hear you had such a great experience. We look forward to welcoming you back for another 10 out of 10 stay!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Forgot names but the person who checked us in and the day manager were awesome. They provided excellent customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that our team provided excellent customer service. We'll make sure to share your compliments with the staff. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback! We're pleased to hear that you had a positive experience overall. If there's anything specific we can improve to make your next stay even better, please let us know. We look forward to welcoming you back!"Sincerely, Hotel Manager