Note fondée sur 30 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Wotif
Friendly host, nice clean and quiet room
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thanks Tim
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2022 par Alex, Gestion de l’hôtel
Perfect guest
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2022 sur Wotif
Clean and neat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Lastminute
Host was friendly, the suite suited my needs just fine.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review Dennis
par un voyageur
Publié le 13 mai 2022 sur Lastminute
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2021 sur Lastminute
As a 19-year-old, I was severely mistreated by the owner of the room we stayed in. He made a comment run into the postbox across the road with my car, asked when I would be leaving and outlined where to leave the keys when we left. That was the extent of our conversation throughout my 3-day stay. The amenities weren't as advertised. There was no kitchen to use and we had to wash our dishes in the bathroom sink. No kitchen knives were provided, no dishwashing detergent, no sponge, no additional bin bags for the minuscule bin we had and only 2 water bottles for "complimentary water". I also wasn't aware that the room was shared, meaning there was a family living in the house as well. All there was dividing us and the family was an extremely thin sliding door, we could hear every move the family made and I'm sure they could hear us as well. For their "bed and breakfast" to be successful they must add soundproofing or at least a better door to separate the two areas. I don't usually leave reviews like this and I'm honestly saddened to, I didn't enjoy my stay and will not visit again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2021 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 STARS REVIEW
par un voyageur
Great stay
Publié le 17 mai 2021 sur HotelsWas very nice and quiet. The owner is extremely helpful and polite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2021 par Alex, Gestion de l’hôtel
Another ✅🔝 TOP REVIEW ✅👍🏻. Thanks Mike