Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Dommage pour le breakfast

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
L'accueil est charmant et les hôtes sympathiques prêt à aider. La chambre et le lit très bien mais pourquoi ne rien prévoir pour les valiss qui doivent être ouvertes au sol. Mais la chose la plus décevante est le petit déjeuner. Juste des toast et une banane comme fruit... Je me suis senti gêné de demander à puiser trois cillères de yaourt sur un grand contenant non ouvert... Pas de viennoiserie, gateau ou un quelconque biscuit : que du pain de mie...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Jordan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, sad to see we didn't live up to your expectations. Breakfast was as listed, perhaps a lack of translation did not help.
5 sur 5
par un voyageur

Proche de l'aéroport.

Publié le 26 janv. 2019 sur Hotels
Chambre moderne, très propre avec bouilloire, maison agréable, proche de l'aéroport, navette proposée à 15 $ pour l'aéroport , petit déjeuner compris.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2019 par Ann, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry Thank you for your review, we do try our best.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
It was a great place to stay, very handy location to be base at. Owners were very helpful and had some good advice. Just could get on and do what was required of me.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Wotif
Well its my fault that i didn’t check the property rules before coming here its just sad that plans change all Of a sudden and people refuse to help you out. I looked forward for the last couple of months to stay here but didn’t end up going because of our baby they refused to refund even though wotif pleaded with them Oh yeah one more thing this place only cares what time you arrive and check in they dont ask anything else 😂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Ann, Gestion de l’hôtel
Hi John, let's clarify a few things. You booked via wotif 6 months prior. All the terms and conditions are on the site you booked through, including the cancellation policies. Then less than 16 hours prior to your check-in, you rang the bed and breakfast, asking to change the no children policy, which is put in place for the comfort of all guests. To make matters worse, you then told me you would attend the b&b the next day, we then made arrangements to greet you at the property, then didn't show, contacting me after 11pm advising me you couldn't get here. Sometimes I wonder about the entitlement of some people, you made the mistake and expect everyone else to fix it for you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Ann was super lovely and welcoming. The place was very neat, tidy and quiet at night. If you're wanting to go sightseeing, this place is perfect value for just coming back to sleep and shower! about 25-30 mins drive to hilarys boat harbour, 15-20 mins drive to CBD, 5-8 mins drive to airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Ann, Gestion de l’hôtel
Thanks Lihwa, I'm glad you both enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Wotif
I like this place, the owner they so humble and the place are very clean and beautiful to live or holiday
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Wotif
Everything, Anne was a great host
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Ann, Gestion de l’hôtel
Thanks Michael, it was a pleasure having you stay!
5 sur 5
par un voyageur

Home away from home

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Immaculate property - rooms quiet, house spacious and property very clean. Hosts are very welcoming and keen to assist with any personal requirements. Close to shops, restaurants and the city. Highly recommend - it felt like home.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Jordan, Gestion de l’hôtel
Thanks Tanya, much appreciated
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2022 sur Hotels