Note fondée sur 960 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de canada
Cet hôtel n a pas de téléphone ni papier mouchoir
Publié le 11 mars 2018 sur Expedia
Pour : L accueil des gens
Contre : 1- avoir une salle de bain normale
Emplacement : Pas loin de l aéroport
Le plancher de la salle de bain sert de douche Cet hôtel est très cher pour ce qu il offre et il ne devrait pas être de catégorie 3 car c est de la fausse représentation Pas recommandable pour le prix demandé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2018 par jai, Gestion de l’hôtel
Dear Claudette,
Thank you very much for your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Jaideep Bhardwaj
General Manager
Ibis Budget Perth Airport
par un voyageur de Marans
Hôter décevant
Publié le 7 févr. 2018 sur ExpediaL'hôtel n'a pas d'ascenseur, notre chambre était très sommaire la literie correcte la salle de bain médiocre, lavabo dont le bondé était bloque, rid'eau de doy chez douteux pomme de douché qui fuyait. Proprété médiocre, sparadars collés à la mpiquette. Par contre hôtel silencieux pour la courte nuit que nous y avonsommes passé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2018 par jai, Gestion de l’hôtel
Dear James,
Thank you very much for your feedback. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Jaideep Bhardwaj
General Manager
Ibis Budget Perth Airport
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Wotif
While the room was clean. The air conditioner while not on had something loose on the outside which banged against the wall all night keeping me awake. In turn i only slept for 2 or 3 hours. As i was sleep deprived i left my phone charger. There is no direct number to contact the building to see if it could be returned.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Wotif
Pure purpose is a quick
Sleep between flights , a lot of people hung around at 1 am in the outside area so that we felt obliged to take our bags with us inside
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Wotif
Me and my niece checked in and went to our room. Room smelt mouldy. The room was extremely small and the bathroom and toilet were practically on top of each other. Mould throughout the bathroom and the door was rotten. There was no bath mat and clearly that is because the tiny bathroom becomes a small pool. Water didn’t drain away so trying to get dressed with wet feet was about as blow drying my hair standing in water.
There was no where to hang my clothes.. the bedside table was the fridge. Seriously over priced and over rated! We couldn’t stay the night and checked out and went elsewhere.
Staff on check in were polite, but checking out early staff didn’t even ask.
Will never go ibis again!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
No remote for the air conditioner. So room was hot.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia