Note fondée sur 968 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel bien situé avec un personnel accueillant et souriant. La chambre mériterait d'être rafraîchie et aérée car une odeur de renfermé était présente dès notre arrivée. La climatisation nous a permis de remédier à ce problème au prix s’une température fraiche dans la pièce.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're glad you found our location convenient and appreciated the warm welcome from our staff. We apologize for the musty smell in the room and will address this with our housekeeping team to ensure it’s resolved. We're glad the air conditioning helped, and we appreciate your understanding. We hope to provide a more comfortable stay during your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive rating! We're glad to see you had a good experience during your stay. If there are any specific areas where we can improve or if there's anything you particularly enjoyed, please let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2019 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2019 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
4 sur 5
par un voyageur de france

Publié le 28 juin 2018 sur Expedia
Bien situé, face à un arrêt de bus. Proche des commerces. Chambre spacieuse pour 3 et bonne literie. Personnel serviable. Seul bémol, un peu bruyant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2018 par Duty Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We hope you visit us again.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 27 mai 2018 sur Hotels
Rien de négatif lors de mon séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2018 par Duty Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Our staff always strive to give our guests the best possible experience. We hope you visit us again.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé, propre, bonne literie, dej ok.

Publié le 13 janv. 2018 sur Hotels
Visite de Perth sur 3 jours, hôtel bien situe, a 200 m arrêt du cat bus rouge ( gratuit..4 lignes de bus gratuites dans Perth, très pratique) qui ns amène en qq arrêts devant la gare ( hyper simple pour visiter cottlesloe et freemantle...apres 9h Pm,, on peut avoir 1 billet famille a 12,50 dollars pour 2 pour toute la journée.) L'arrêt gare est idéal pour le centre ..shopping, esplanade, Elisabeth quai...
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
This is a budget hotel at above budget prices, but you do get free parking, which is a bonus in the city. Also close to many food outlets. Disappointing that the room service was dodgy. No refills on milk or tea, bed just 'roughly' pulled up, dirty scraps under cushions on lounge, complete with someones dirty indies behind couch. Fridge was turned off, bedside lights were unplugged and one of the lifts not working and the other was a bit like an amusement park ride when it stopped & if you didnt know where the 'open door' button was you could be stuck for life! Staff were friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your detailed feedback! We're glad you appreciated the free parking and found the staff friendly. However, we regret that the room service didn't meet expectations, with issues such as cleanliness, lack of refills, and maintenance problems. We'll definitely address these concerns with our team to ensure a more pleasant stay for future guests. Your comments will help us improve, and we hope you'll give us another chance in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Wotif
Nil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're glad to hear you found some positive aspects of your stay. If there's anything specific we can improve on to make your experience better, please feel free to let us know. We hope to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Wotif
Run down but nice enough
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Mathew,Thank you for your feedback.We’re glad to hear that you found your stay nice enough despite the building’s condition. We understand that the appearance of the property is important, and we are continuously working on improvements to enhance our guests’ experience.We appreciate your comments and hope to welcome you back in the future.