Note fondée sur 558 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Très confortable mais mal situé

Publié le 16 mai 2018 sur Hotels
Les points forts : 1/ appartement neuf, très spacieux, très confortable, très bien équipé. 2/ bonne réactivité de l'établissement pour solutionner quelques petits soucis techniques et d'organisation : une bouteille de champagne offerte en guise de compensation Les points faibles : 1/ Très mauvais emplacement, au croisement de deux voies routières rapides à l'extrémité du port de marchandises, trop loin du centre touristique de Fremantle pour pouvoir y aller à pied avec des enfants. Bus ou voiture indispensables. 2/ Le service "navette aéroport" indiqué dans les caractéristiques de l'établissement n'existe pas. L'hôtel propose simplement de réserver un taxi au frais du client. C'est donc une information erronée que hôtels.com doit corriger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We will work on the areas mentioned. Regards Stephen
4 sur 5
par un voyageur de Patterson Lakes

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Nicely renovated hotel. We had a river view suite. Separate large bedroom, large living & dining room & fully appointed kitchen. The views from the room were great. A bit noisy as directly on the main road. A couple of downsides: no door flap so the strong wind and rain was actually coming into the room. The walls to adjacent room are poorly insulated/sound proofed & we could hear tv movies and music very loud each time it was turned on. Split system didn't work but they fixed it when we asked. Overall a good stay and would recommend. Staff was great. Summer days would be amazing as it has a wonderful rooftop and a nice outdoor pool. Food from the restaurant was not bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Selma. I am delighted you enjoyed your stay with us, we look forward to welcoming you back, hopefully soon. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Wotif
Unique views and apartment appointments
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review, Michael. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Lovely boutique hotel

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Lovely boutique hotel… Exceptionally clean… Close to all the Fremantle attractions… Only complaint is they took $100 from card for expenses… . Nothing mentioned on Hotels.com regarding this …Up to 5 days for that to be refunded… Seeing other than restaurant there is nothing to spend your money on seems a bit excessive… I’ve just changed to the Hilton garden Inn at Busselton and they take $0.00 as a hold. Also no balconies and further from water than pictures on hotel.com appear to be.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review, Madonna. I am delighted you enjoyed your stay and you found our hotel well kept and clean. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Wotif
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the compliments, Mike. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Wotif
Great place to stay when in Fremantle, an easy walk in to downtown Fremantle. Lovely clean and comfortable rooms, had everything we needed. Staff were all helpful and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
I am delighted you enjoyed your stay with us and had a pleasant experience. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Baynton

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Awesome place and will stay again in future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5 review, SAW. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
Awesome food and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
I appreciate your compliments and taking the time to review us, Matthew. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Wotif
The remote for television didn't work properly, bedside lights could be better, all that aside loved the place and would recommend to anyone . I however do not understand the large variation of room price from one day to the next????
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Emily. Our pricing is very competitive within Fremantle and it is driven by season and demand, like all other hotels in our area. I am delighted you enjoyed your stay despite of the small inconveniences and we look forward to welcoming you back, soon! Kind regards, Silvester B Toth, General Manager