Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Needs more cleanliness, the room walls were dirty as well as we were not able to use the room phone as it was dirty and sticky. I mentioned my concerns to the front desk as well as the cleaning lady but nothing was done.
Other than that the personnel was courteous and polite. Helpful when I ask for direction to go to a public transit stop.
They have to improve the cleanliness and upgrade the building
The bathroom sink and bathtub are very old.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Les choses qui sont appréciées sont que l'air climatisé est très silencieuse et que l'endroit et vraiment ''pet frendly'' sac a caca disponible en cas d'oublie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Joanne, We appreciate your fantastic review! It is incredibly rewarding to hear that you had such a positive experience during your time with us at Motel 6/Studio 6. Our dedicated team is committed to ensuring that every guest feels valued, so receiving your feedback means a great deal to us. We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Beaucoup trop de bruits. Les photos ne représente pas du tout les lieux. Lavabo de la salle de bain était bouché.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carl, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
accept dog with no charge and it is very clean. Bath room is very nice and clean. It was 30 degrees outside and the AC work strong. Perfect place to stay few days
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Johanne, Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Le logement était sale ! Le Receptioniste m’a demandé mes informations bancaire pour faire la réservation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
La propreté était très douteuse, le frigo était sale ainsi que le bain.
Il y avait énormément de bruit le vendredi soir, on aurait dit que la porte de communication était ouverte...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rachel,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Tres bon accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Alexandre,Merci pour la note parfaite !! Maz K.#Team6