Note fondée sur 675 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Hotel ancien, plein de charme. Personnel très agréable. Douche un peu sommaire par rapport aux normes actuelles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par The Bull Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you sharing your experience with us.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel ancien

Publié le 28 sept. 2021 sur Hotels
Hôtel ancien, pas très fashion. Un peu cher.
3 sur 5
par un voyageur

Fantastic value for money

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Great Value for money with the BB option. Great diner, good breakfast, fairly easy to find parking.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Very good overall

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Great location. Excellent breakfast service. Superb value for money. Tired shower but excellent water pressure and temperature. Comfortable bed and spacious standard room.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Short stay

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Nice stay. Hotel is warm and friendly. Rooms nice and comfortable, only issue I had a room with car park at back and glass bins emptied at 6am !
2 sur 5
par un voyageur

Don’t recommend

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
When I arrived to the hotel to checkin the male receptionist was clearly having a bad day, did not provide me any information about my stay. I had to ask for basic information like where was the lift (that does not exists) and the direction to my room. For my surprise my key card also didn’t work and I had to go down and ask for a new card, again the same receptionist didn’t apologize for the inconvenience and again very dry. The corridors had a strong smell of fresh paint and my room had a very strong smell, I am not sure where it came from, maybe it was the old carpet or something else but was definitely unpleasant. I had to take a pill for allergies as my skin started to flare up .
4 sur 5
par un voyageur de north miami beach

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Peterborough is now a rough neighborhood but the hotel is an oasis in that urban desert. Recommended