Note fondée sur 567 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
19 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de Drummondville

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The hotel was filthy,dirty and noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Cathy,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN PETERSBURG - FORT LEE. Red Roof sincerely appreciates your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the hotel been filthy, dirty and noisy. We ultimately aim for all our guests to have a positive, clean and comfortable stay, so disheartened to hear this was not the impression left with you. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. We do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a better experience.Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Nous sommes arrivés, ils nous donnent une chambre utilisée et non nettoyée. Ensuite ils nous donnent une autre dont on ne peut ouvrir la porte. La suivante, les draps sont sales, de l’urine au sol et sur le siège dans la salle de bain, un restant de conserve dans le frigidaire, la climatisation très bruyante et un bip régulier dont nous ne connaissons pas l’origine toute la nuit. Le plancher et contour de toilette sale non lavé. Le personnel est courtois par contre Un hôtel à bannir en ce qui me concerne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Xao RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Red Roof Inn Petersburg - Fort Lee, Lucille. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes. Vous avez déclaré que même si le personnel était courtois, certains problèmes ont gêné votre séjour, tels que les chambres sales et l'emplacement de la porte de la deuxième chambre. Afin de remédier à ces problèmes dans les meilleurs délais, j'ai partagé vos commentaires avec l'établissement.Grâce à vos retours, Red Roof peut œuvrer pour apporter les changements nécessaires. Je vous souhaite le meilleur pour la suite de vos séjours.Sincèrement votre,Red Roof Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Djeii
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Oniel Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Jessicq,I want to thank you for taking the time to post a review of your stay at the Red Roof Inn Petersburg - Fort Lee. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding additional details to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.Sincerely,OnielRediresponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2023 par Carla Red Roof Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking a moment to complete our survey. A the Red Roof Inn Petersburg – Fort Lee we strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see your 1/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Expedia
It looks like it’s close, there was a group of latinos 12-15 that spent from 8 to 3 in the morning outside in the parking drinking beer and making a lot of noise just beside our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2023 par Olivia RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Michel,Thank you for your recent review of your stay at the Red Roof Inn Petersburg – Fort Lee. We appreciate your comments and welcome your 1/5 score. You indicated you were unsatisfied with the noise disturbances outside your room. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience it may have caused. Feedback, from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure you're comfortable. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging. Sincerely,OliviaRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2022 sur Expedia
Ríen!
1 sur 5
par un voyageur

terrible..un bordle

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
terrible
3 sur 5
par un voyageur

Chambre correct et propre

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
Chambre propre standart a red roof! L hotel en lui meme semble etre en travaux. Service minimum et wifi capricieux. Qq réparations a prevoir chambre
4 sur 5
par un voyageur de Myrtel beach

Publié le 18 juill. 2013 sur Hotels
C'était pour une seule nuit pour notre grande route de 1800 kilomètre c'était exactement craqué nous recherchions