Note fondée sur 308 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Horrible not clean and dangerous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Julien! Thank you for your feedback. We deeply regret that your experience did not meet your expectations, particularly regarding cleanliness and safety. Please be assured that your concerns will be addressed with the appropriate teams to improve our standards. Your safety and comfort are our priorities, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Perfect in all aspects
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Eric! Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a perfect stay. We look forward to welcoming you back in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Crystel! We apologize for any issues that you might have experienced at our hotel. If you can, please let us know what the problems were, and I can assure you that we are will work diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
This was ok for one night only.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par CC - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Patrick! Thank you for your feedback. We're glad the accommodation met your needs for a one-night stay. If you have any suggestions for improving your experience, please let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Salle de bain et douche très sale avec pleins de cheveux et de poils. Four micro onde non utilisable car très malpropre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel, Thank you for taking the time to post a review on your experience with your stay here. We are so happy to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations! We hope to see you soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Pas de dejeuner comme je l'ai payé. Aucune personne pour parler. Arnaque.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par MP - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cyncia, We would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
It is ok to stay for one night while travelling. Room was clean, breakfast was simple coffee, juice, muffins and yogourt but enough to eat something before continuing the trip to Florida.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par paul, Gestion de l’hôtel
thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
N/a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2023 par paaul, Gestion de l’hôtel
thanks
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Endroit très convivial, à côté de plusieurs commerces de proximité (essence, dépanneurs, petits restos). Les animaux sont autorisés. Très bon service à la clientèle et excellent rapport qualité prix. Parfait pour les voyageurs en transit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par paul, Gestion de l’hôtel
muchas gracias.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2023 sur Expedia
Dommage pour la propreté, le système de chauffage/climatisation ne fonctionnait pas bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2023 par patel, Gestion de l’hôtel
Each and every air condition working very well bcoz they were new with thermostat on wall so you might did not see on wall for set up. so if you manage direct from unit it doesnt work.sorry for that you might dont know and you suppose to call office and let us know about it