Note fondée sur 796 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hi Marita, thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
No hay servicio de recepción después de las 9 pm, nos entregaron habitación y no funcionaba la llave todas las veces tuvimos que hablar y esperar que llegara la encargada para abrirnos la puerta de la habitación, la persona que abría la puerta se molestaba con nosotros y pues nosotros a aguantar no podíamos hacer más, pésimo servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hello Valeria, thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Horrible, habia muchas cucarachas por todos lados, y olia muy feo el cuarto. Nada recomendando y fuy a poner mi quejas y lo unico que me dijeron fue que no podían hacer nada y no me quisieron devolver mi dinero para rentar otro hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hello Elizabeth, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Muy viejo y sucio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hello Jose Luis, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Beware, photos are deceiving
Publié le 19 août 2024 sur HotelsThe photos online look nice, the place looked nice but in person its totally different. As you walk into the lobby to check it theres a smell... the whole building actually has a funny smell. I went to buy a can or sanitizer to see if that would help but it didnt. I just couldnt stay there it was horrible. Couldnt even imagine myself sleeping on the bed. I just took the loss lf the 67 dollar I paid and went to a different hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
HI Jennifer, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Kitchenette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hi Angela, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Low Pressure Shiwer
Publié le 14 août 2024 sur HotelsEverything was good until I was about to take a shower and the water pressure was extremely low, I kind of had to fix myself to the wall. I have a video that I would like to send and see what can be done about this showering issue/inconvenience?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hi Fernando, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
no me respetaron una reservación y tuve que pagar doble, ya que no tenía opción .Estabamos cansados
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
Hello Ruben, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Room 230
Publié le 12 août 2024 sur HotelsCleanliness is a big factor for us. There were hairs on the bed, towels, tub. The floor felt slummy between the bed and the wall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
HI Jim, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Muy caro y el servicio regulat
Publié le 11 août 2024 sur HotelsNo recomendable por todo te quieren cobrar “Meneseres” si pedías jabón o shampoo de más te cobraban extra, Además el check out es a las 11am y el mánager/supervisor a las 10am fue a la habitación a tocar para decirnos que ya debemos de salir, sabiendo él que en recepción está el horario de salida a las 11am escrito 😡
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Suzy, Gestion de l’hôtel
HI Edwin, Thank you for your feedback. We will share with the team to help us improve. We hope to see you again soon.