Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bon rapport qualité prix
Publié le 27 sept. 2022 sur HotelsPetit hôtel un peu à la périphérie de Petchaburi pour un rapport qualité prix qui défie toute concurrence.
par un voyageur de Cesson, france
Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Chambre spacieuse et propre. Un seul espace commun pour toute la famille. Chambre initialement prévue pour 3. Possibilité d'ajout d'un lit d'appoint pour 200 bahts/nuit
L'hôtel est bien situé, à deux pas du funiculaire pour la visite du parc historique de Phra Nakhon Khiri.
Petit restaurant tout proche, où l'on a très bien mangé pour pas cher du tout.
Proche également, moins de 1 minutes à pied, de la station de bus (minivan).
Pas d'isolation phonique, on entend tout ce qui se passe à l'extérieur, nous avons cependant très bien dormi, la circulation s'estompant le soir.
par un voyageur de France
Bon hôtel d'étape
Publié le 7 déc. 2016 sur HotelsChambres un peu datées mais bien entretenues et très spacieuses. Le petit déjeuner est bon. Il y a une limite de temps sur l'utilisation du wifi et limité à une connexion par chambre. Pensez à prendre une multiprise car une seule prise de disponible.
par BEATRICE
Hôtel correct
Publié le 27 avr. 2016 sur HotelsGrande chambre pour 4 avec climatisation mais le bruit de la route était très important.
Petit déjeuner thaï compris, bon.
Hotel Excentré.
Pour une ou deux nuits.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The maid can be rude. She sprayed copious amounts of disinfectant spray in my room, but not other rooms. It made me feel discrimination and seemed to imply that foreign people stink.
I was having plumbing trouble at home so I rented a room for a week so I would have a place to shower. So it's not like I had stinky dirty clothes or durian in the room.
I would come in the morning and shower then leave again. That particular day I had additional appointment so I returned to the room to take an extra shower. The room was so full of disinfectant spray that a window had to be opened.
I had only been gone 3 hours.
That was incredibly rude, childish, and very racist.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Sun Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Stephannie, We sincerely apologize for the inconvenience caused during your stay. We have acknowledged your comments regarding the housekeeping service and thank you for informing us of this matter. From our initial investigation, we understand that there was a miscommunication between the housekeeping service and your expectations, especially regarding the use of cleaning and disinfectant sprays, which may have made you feel uncomfortable. However, the use of sprays is in line with the hotel's cleanliness standards, but we understand that you may have concerns about this matter. We will improve the communication between our staff and guests to ensure that our services meet your expectations and better meet your needs. We will also train our staff on more appropriate and thoughtful service to prevent this situation from happening again.If you have any further suggestions or concerns, we would be happy to listen and improve our services to ensure that you have the best and most memorable experience on your next stay. The hotel would like to thank you again for your understanding and this notification. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Best regards Sun Hotel
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
A consistent delight over the decades - antique yet incredibly durable and well loved - not everything shiny is modern gold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sun Hotel, Gestion de l’hôtel
The hotel would like to thank Ms.Stephannie for staying and giving a review to the hotel. We are very pleased that you had a great experience with us.
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Among the best u can get here.
Publié le 13 janv. 2023 sur HotelsIt was ok, a bit noisy because of the motorway just behind, it's a bit far from the railway station and the center but near the cablecar and anyway there is not really an other hotel better located.
Breakfast is basic and charcuterie is really bad so better choose omelette than bacon, sausage.
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
ที่พักสำหรับช่วงเวลาสั้นๆ มีอาหารเช้า ราคาเหมาะสม
Publié le 7 janv. 2020 sur Hotelsได้เข้าพักเมื่องช่วงวันหยุดปีใหม่ ระบุการจองเป็นเตียงใหญ่ไว้ แต่เนื่องจากห้องราคาโปรโมชั่นเหลือแต่เตียงเดี่ยวทางโรงแรมเลยอัพเกรดเป็นห้องใหญ่ให้ฟรีเลย พนักงานสุภาพและบริการรวดเร็วมาก แม้จะเช็คอินช่วงดึกแล้วก็ตาม
จะมีข้อจำกัดตรงห้องพักฝั่งถนนที่ไม่ป้องกันเสียงจากภายนอกเลย แต่ส่วนตัวก็ ไม่ได้รู้สึกว่ารบกวนการพักผ่อนมากเท่าไรนัก
อาหารเช้าก็รสชาติใช้ได้ แม้ไม่หลากหลายมาก แต่อร่อยทุกอย่าง มีคนครัวคอยปรุงตลอดไม่ขาด
การเข้าพักโดยรวมอยู่ในเกณฑ์ดี เหมาะกับผู้เดินทางที่ต้องการที่พักช่วงเวลาสั้นๆ ติดถนนใหญ่ และมีอาหารเช้าให้ทานก่อนออกเดินทางต่อ