Note fondée sur 902 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Aucune chambre de disponible à notre arrivé à 16h
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Rahul, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
3 sur 5
par un voyageur

Passable

Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Etat général à revoir... ménage, piscine, escaliers
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2021 sur Expedia
Très mal entretenu, pas propre du tout
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Très bon accueil! Le gérant nous a dépanné avec des couverts et assiettes pour manger dans notre chambre. Chambre très spacieuse et bien équipée!
3 sur 5
par un voyageur de BEAR

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Front desk.. Vanessa was awesome. Breakfast was good..plenty of options. Attendant for breakfast was very nice. Pool is very nice however, the pool area could definitely use some upkeep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Ern, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Harry,We value your business and loyalty. Thank you for acknowledging our Team most importantly Vanessa and Alfonso we value and appreciate their service.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The rooms are horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Ern, Gestion de l’hôtel
Dear Sydaira,Thank you for your feedback . We are looking forward to your next visit. Regards,Ernst
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The receptionist in the night. She was not pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Ern, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole,Thank you for your feedback. We will certainly address.Regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
It was horrible, no towels, elevators broken, no heat because the AC wouldn’t turn off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Ern, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you for your feedback. We are sorry to hear of the disconnect you encountered during your stay. This is not indicative of our service. We apologize for the inconvenience and hope you afford us another opportunity to serve you.Have a great day !Regards,