Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Nous avons passé un très bon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Je suis tellement contente que vous ayez apprécié votre séjour !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
Very confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Marie-Pier,I'm glad you were comfortable!Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
Tres bon hôtel bien décoré et personnel très correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2020 par Meg Rowe GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the compliments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
It was an excellent stay except no one came in make the bed or exchange the towels and washcloths or replenish the soaps. We didn’t have a sign to hang on the door to request this service so I guess we were skipped
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Edward,I'm so sorry that you didn't see our housekeeping policies which are listed on all confirmations and registration forms. We also mention verbally at check-in that our rates are based on housekeeping for three-night stays after the second night and then every other day after.We can do daily housekeeping service at an additional fee.I am very glad you enjoyed your stay.Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Calm quiet area with parking gets the job done
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Glad you were satisfied, Emely!Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Carlos,I am glad you enjoyed your stay.Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
The hotel did not offer room cleaning everyday. We stayed for 8 nights, the room was cleaned only twice. The cleaning was offered at a cost of US$20,00 per day. This was not on the site hotel.com.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Hello,Yes, our rates are based on Housekeeping every two days (After two nights). Additional Towels or Trash Removal Upon Request. Additional housekeeping service is available at a fee. This is noted on our confirmations and again at registration on the hotel policies when signing at check-in. I'm sorry if this was a disappointment to you. Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Comfortable and convenient place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
EdwardI'm glad the hotel was a good fit for you!Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Noisy AC unit

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The air conditioning unit was very noisy and I woke a lot throughout the night. It was not a very restful time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Meg Rowe, GM, Gestion de l’hôtel
Susan,I am so sorry. Please call me directly at the property to discuss.Thank you