Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Désastreux, à éviter à tout prix

Publié le 25 juin 2022 sur Hotels
Chambre et salle de bain non nettoyée à mon arrivée, toilettes sales, odeur nauséabonde, draps douteux, personnel extrêmement désagréable. Photos enjolivant la réalité, en particulier sur l’état des salles de bain. Bruit de la VMC fort et incessant y compris la nuit. A éviter à tout prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your comments regarding our hotel. Your voice is very valuable to us and we hope you will return on your next travels.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel avec un 7eleven très pratique à côté

Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
Bon hôtel, personnel accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff, we thank you for your business and for your comments regarding our hotel. We continue to reach for ways to improve guest experience in all areas and hope you will experience those continued efforts on your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2019 sur Hotels
La salle de bain n'est pas 100% propre, surtout le rideau de bain. l'environnement autour de l'hotel n'est pas trop attrayant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing this honest review and feedback about our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2018 sur Expedia
Hotel tres propre, tres confortable. Malheureusement nous avons eu des voisins bruyants durant la nuit dans le corridor mais l'hotel a rapidement reagit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our hotel. Please do come see us again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par FD, Gestion de l’hôtel
thank you for your kind words, it makes a difference to us. Please come stay again and let us know how we can improve. Have a great day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The stay at Great Western was great, but the breakfast menu needs help.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Florentino Lopez,We appreciate your feedback regarding your recent stay at Great Western. Our team will review your comments about the breakfast menu for potential improvements. Thank you for bringing this to our attention.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The parking was a little crazy but it’s doable just don’t leave lol, but the walls are terrible i could hear the first next to us in the room snoring kinda annoying tbh left early due to it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brianna, We appreciate your feedback regarding the parking situation and noise levels in the room. Our team will review your comments to identify any areas for improvement. We hope that despite these issues, you were able to enjoy your stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Wir hatten 2 Zimmer reserviert. Bei keinem Zimmer funktionierte zunächst der Safe. Lampe defekt und Bett sehr weich. Insgesamt könnte das Hotel ein Update vertragen. Nach Philadelphia noch 30 Minuten mit dem Auto. Ich würde beim nächsten Mal ein Hotel näher an Philadelphia wählen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cornelia,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen geteilt haben. Wir bedauern, dass der Safe und die Beleuchtung nicht einwandfrei funktionierten. Wir schñtzen Ihr Feedback bezglich eines Updates des Hotels. Die Nñhe zu Philadelphia ist fr zuknftige Reisen ein wichtiger Aspekt, den wir verstehen. Wir hoffen trotzdem, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
When we arrived late at night I realized there was an issue with the card given and they had given my room away. staff was very helpful in getting us the last room available that they did not usually rent out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and we appreciate your taking time to do the survey. Feedback is so important. Have a great day!