Note fondée sur 833 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Location and atmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Warren AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Warren AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying. We are happy you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
No frills clean safe property. Close to Lancaster Ave, staff lovely, accommodating. Somewhat dated but overall nice hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
It is very convenient to the Devon Horse Show, Starbucks in the lobby, staff helpful and pleasant, and they are pet friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Warren AGM, Gestion de l’hôtel
Dear MonicaThank you for the kind words. We glad to hear that you had a good stay.
1 sur 5
par un voyageur

Cancellation Policy

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
I never got to stay here. I called Hotels.com and requested a cancellation a few hours after the "cancellation" deadline and my request was refused. Agent for Hotels.com said they called the Devon location and blamed the refusal on them. I do believe this was a ruse and they never intended to cancel the night. Instead they let it go as a no show so I would be charged. One of our party tested positive for COVID so we could not - morally - stay there and possibly infect the entire staff and other guests. No more bookings from me or my party through Hotels.com.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Warren AGM, Gestion de l’hôtel
Dear NancyWe sorry for the inconvenience caused to you.