Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Nothing to add
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Tres pratique pour accéder au wells fargo sports center.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your five-star rating, we are pleased to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting you at Courtyard Philadelphia South at the Navy Yard, and we look forward to welcoming you back soon.
Derek Beckman,
General Manager
par un voyageur de Beloeil
Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Je me suis fait charger un stationnement de 15 us alors que je n’avais même pas de voiture. J’étais venu avec des amis qui logeaient à un autre hôtel faute de place au marriott. Je m’en suis aperçu chez moi au retour en regardant ma facture de Check Out. Ce n’est pas très impressionnant De la part de l’hôtel qui me loue une chambre 200$ us la nuitée
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par DP, Gestion de l’hôtel
Thank you hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Clean. Friendly, professional staff.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
This was a great walking distance from Lincoln financial field and that was the purpose of my trip. Wish there was more to do in the immediate area surrounding the hotel but otherwise great stay and would book again
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
NEVER EVEN HAD THE CHANCE TO STAY! 2 hours before checking in and being 2 jours away from home, we were informed by EMAIL, that due to “overbooking” our rooms were cancelled and we we were re-routed to another farther away from our venue. Now we booked these rooms MONTHS ago and checked the reservation the night before! Then we were told that “all of a sudden” some rooms were “out of order”…which was it? And it apparently it happens quite often at this location…WE WERE BUMPED, plain and simple!! We were compensated, however, have to travel farther away from the venue, a very un-acceptable situation! Why were we the guests screwed? NEVER AGAIN!