Note fondée sur 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2024
Inconvenient to get to, key card issues, hole in ceiling of bathroom, dirty room, only 1 working ice machine on floor 1
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Sudbury

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Leak near the AC/window caused the rug to be wet and the room to smell. Reported the issue to staff the first night but nothing was done to address the issue (no one from maintenance ever came to look) and no accommodation was offered (no room change, no money removed from the bill). At checkout when we commented on this we were told that this had been previously reported for this room. Room should be taken offline if it is moldy and the rug is permanently wet. Not the level of care, attention and service that I expect from a Hampton Inn.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Basically, the hotel was good. I enjoyed the "key" on my phone, It was much more convenient than a card key. Breakfast was OK but light on good fruit and a poor choice of brand for the yogurt.