Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
68 % des clients le recommandent
1,9 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
1,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Nothimg realy good
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel proche de l’aéroport mais qui est très vetus

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Un hôtel choisit sur photo mais qui aurait besoin d’un grand coup de ravalement. Tout est à refaire ainsi que le sourire à l’accueil qui n’était pas le point fort. Petit déjeuner vraiment frugal. Je ne recommande pas Le seul point positif c’est le prix
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
The floors were so dirty that my socks turned black. There was hair on the sink, in the tub, and on the counter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Terrible place to stay. The worst I have ever seen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Bare bones facility. Listing stated microwave and refrigerator in room but staff had no idea if rooms had a fridge. No microwaves, only one in lobby window to use for everyone. Clammy room and tub had a hole in it, no idea if it leaked. Doors didn't close all the way either, room for and bathroom door. Maintenance is a complete afterthought. Only book if necessary for a cheap stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6