Note fondée sur 573 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel.

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Nice hotel. The front desk could have been friendlier.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
とても良かったです!受付のスタッフさんフレンドリーでお部屋もきれくて、駅も徒歩2分、治安もよくてまわりにあるお店はリーズナブルでした!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Rita S, Gestion de l’hôtel
Hello MIE! Thank you so much for your kind words and awesome review. We hope to welcome you back in the near future. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful stay! The room was clean and nicely laid out. We ate at the tavern on site and had a great dinner! The food was amazing and our waiter Jason was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rita S, Gestion de l’hôtel
Thank you Carolyn for taking a moment to leave us with such a fabulous review regarding The Inn at Swarthmore/ The Broad Table Tavern as well as the service Jason provided. We hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rita S, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to stay with during your visit to the area. We are delighted to know your stay was enjoyable and hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Quiet area.
2 sur 5
par un voyageur de Gainesville

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
The elevator at the property (three story, with no ground floor rooms) was not operational for most of the stay including the end. The property staff did not seem concerned with the guests and their issues. While I was able to move my items downstairs, I believe that the hotel is out of ADA compliance and the general manager didnt seem to be to concerned.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The property is very nice and well maintained, with the exception of the elevator. The elevator was out of service the entire week of my stay and walking up 3 flights with luggage was a hassle.