Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

No one was there

Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
There was no one there to check me in. I stood in the lobby ringing the bell and no one came. I prepaid as well and never got to stay at the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2021 sur Expedia
I'm pretty satisfied, considering that I got what I paid for. The furniture was worn, but it gives a rustic feel if you look at it that way. I booked a room with the fan instead of aircon, so I guess that's more eco-friendly? My only complaint was that the wifi wasn't good on my floor. I could still get intermittent access to handle my messages, so it's not too big a problem.
2 sur 5
par un voyageur de Gent

Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
Property is older, not well maintained, staff doesn't speak english..