Note fondée sur 51 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pire qu'une salle de bains commune
Publié le 26 nov. 2015 sur HotelsLe personnel est serviable, la reception est superbe et porte bien son nom, fleurie. Il ne faut ps avoir peur des rats qui y vivent. La chambre pourrait être belle mais tous les câbles pendant n'importe où. La salle de bain est affreuse. On patauge dans l'eau de la clim tout autour des toilettes. Coupures de courant fréquentes au troisieme etage. Sur les photos, on ne voit que les plus belles pièces ou selon un angle avantageux. Cet hotel a du potentiel et est parfait pour un backpacker qui veut faire une pause.
par pat de Paris
Pleasant to have a garden near the center
Publié le 18 août 2015 sur HotelsPleasant garden and well appreciated swimming pool
Close to the center without the inconvenients
The room was nice except a small bathroom and a floor in concrete
Breakfast is correct
par Martin de Suisse
Je recommande !
Publié le 5 juill. 2014 sur HotelsTrès bon rapport qualité prix, hôtel très propre et très accueillant! Quelques restaurants à proximité sinon à 2$ de tuk-tuk du quartier avec tous les bars et restaurants. L'hôtel organise des tuk-tuk gratuits le soir pour aller dans ce quartier.
par un voyageur
Fine.
Publié le 15 nov. 2019 sur HotelsOur stay at the Flora was just okay. This is a fine place to stay, but the room was not as open and clean as the pictures show. There was no window that opened, and it smelled a bit like smoke (from a staff member smoking right outside our door. The breakfast was great! The people were very nice. The lobby is nice, but the rooms are average, and the service was really not existent. We were not able to get help on laundry, tuk tuck, directions, no one really there to help you. Again, fine stay, but we would not stay there again.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2019 sur Expedia
こじんまりしていて居心地がいい。
par un voyageur
Flora Boutique Hotel
Publié le 4 mars 2019 sur HotelsStaff were very sweet, charming and helpful. The room was small, but perfect for our needs. Food is also available, had a fabulous Indian meal cooked there.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2019 sur Hotels
Excellent breakfast! Room smelled, the was mold. Area isn’t good. But hostel premises is nice and it’s cheap. Staff ok, friendly, but some of them didn’t speak english that good.
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2019 par Arki, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We, at The Flora Boutique Hotel, strive to improve to provide the best of service to our guest and ensure a comfortable stay.
par un voyageur de Schleswig-Holstein
Publié le 22 janv. 2019 sur Expedia
Das Hotel liegt nur einen ganz kurzen Fußweg entfernt vom Genocid Museum S21. Wir waren bereits morgens um 7:00 angereist umd wurden mit einem frischen Orangensaft freundlich begrüßt. Da Check-In erst ab 12:00 möglich war, sind wir schon vormittags in das Museum gegangen.
Unser Zimmer war im 3. Stock (kein Aufzug), recht groß mit relativ kleinem Bad.
Das gesamte Haus ist sehr hellhörig. Teilweise hörte es sich ao an, als wurden im Nachbarzimmer Möbel verrückt. Morgens um 06:00 schon sehr laut.
Frühstück konnte man sich aus einer
Karte aussuchen und wurde frisch zubereitet. Das Personal war freundlich.
Wir würden wiederkommen.
Am Abend vor der Abreise brach das Wifi zusammen umd am nachsten Morgen war auch boch Stromausfall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Arki, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest. On behalf of The Flora Boutique Hotel team, I would like to express our sincere thank you for staying at our hotel during your visit in Phnom Penh. We appreciate and thank you for the review. We will continue to strive to serve best to our guests and constantly improve in quality and service. We know our hotel is small and compared to other big hotel we are still lacking in many things to be able to satisfy our Guests in everything. Therefore we would like to ask your sympathetic understanding for any inconvenience during your check in and entire stay in our hotel. Your feed back or reviews is very important to us to improve more and make the stay of our guest enjoyable and comfortable. Once again thank you so much and hope to have another chance to welcome you again in the future. Regards Flora Management and Entire Team.
par un voyageur de Phuket
Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Beautiful staff and very nice property. Quiet and clean all around. Very nice choice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Arki, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Warm regards from the entire staff of The Flora Boutique Hotel Phnom Penh! On behalf of The Flora Boutique Hotel team, we would like to express our sincere thank you for your staying at our hotel. We are glad to know that you were satisfied with our hotel and the service. We know our hotel is small and compared to other big hotel we are still lacking in many things to be able to satisfy our Guests in everything. Therefore we would like to ask your sympathetic understanding for any inconvenience during your check in and entire stay in our hotel. Your feed back or reviews is very important to us to improve more and make the stay of our guest enjoyable and comfortable. Once again thank you so much and hope to have another chance to welcome you again in the future. Regards Flora Management and Entire Team