Note fondée sur 64 évaluations de clients

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4,3 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2018 par Jean, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Appreciate if you can provide us your comment and suggestion to improve the quality of service of our Hotel
5 sur 5
par un voyageur

プノンペンの高級

Publié le 5 mai 2018 sur Expedia
Pour : ルームサービス。
Contre : とくになし。
Emplacement : ホテル出て、右のほうの交差点にコンビニあり。左にレストランもできた。
二回目でしたが、前回同様快適。朝食もおいしい。チェックアウトは13時まで延長してくれた。名前は変わったが、とくに変化はなく、安定的。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2018 par Jean, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest We are grateful that you have enjoyed your stay in our Hotel. Rest assure, we will keep our standard at the level best to keep our guest happy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2018 sur Hotels
The hotel charge per night was different from the price listed by Hotel.ca.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2018 par Jean, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Gary, First of all we would like to thank you for staying with us. We appreciate your comment and would be grateful if you can provide us a screenshot of the rate difference for us to be able to direct to the concern if there is system error or there is a need to update/refresh the system. Appreciate your kind understanding. Looking forward to welcome you again on your next trip to Phnom Penh.
3 sur 5
par un voyageur de SINGAPORE

Publié le 8 déc. 2017 sur Expedia
Hotel in need of desperate renovation..........? .....?....................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2017 par Jean, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest First of all we would like to thank you for staying in our Hotel and for leaving a recommendation and rest assured that this will be discussed with the management for the betterment of the hotel.
4 sur 5
par Merijn

OK, not amazing

Publié le 4 déc. 2017 sur Hotels
Service is very good. Hotel feels and smells a bit old, interior a bit dated. Would expect more for this price. Breakfast is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2017
Dear Valued Guest First of all we would like to thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience ion your stay. Your comment is very important to us, this will contribute in improvement of the Hotel. Our Housekeeping staff are briefly instructed with regards to room cleaning and maintenance in order not have the same issue of bad smell. Again, thank you so much