Note fondée sur 180 évaluations de clients
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3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
chut
Publié le 24 mars 2019 sur Hotelstravaux a cote de l hôtel qui résonne dans tous le batiment malgré un personnel charmant domage
par Antonin
Excellent
Publié le 16 juill. 2017 sur HotelsPersonnel très attentif et serviable
Recommandé
pour Couplespar un voyageur de Cagnes sur Mer, Alpes Maritimes, France
tres bien situé.
Publié le 26 mars 2011 sur ExpediaLors de la réservation, l'hotel aurait du spécifier que la chambre n'avait pas de fenêtre ouvrante pour ce tarif= claustrophobie. Il pourrait proposer les autres chambres, il n'y a pas eu possibilité de changer, même en réglant la différence. Il n'y a pas de piscine, c'est simplement un jacuzzi, mais ce n'est pas grave. C'est uniquement pour cela que mon avis globale est mitigé.
Sinon la classe correspond bien à ce que vous proposiez.
par un voyageur de Paris
Boutique hotel in Phnom Penh
Publié le 23 août 2010 sur HotelsComfortable, well designed hotel, good location on waterfront.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
The Quay Boutique Hotel was closed, And the building was for sell.
par un voyageur
Great Breakfast
Publié le 23 févr. 2020 sur HotelsNice hotel along the water. The breakfast is really good with lots of options! I would stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Chan Sothun , Gestion de l’hôtel
Dear Tyson,
Thank you so much for your stay here,We are here to serve you again!
Have a nice day !
Chan Sothun
par un voyageur
立地のみ
Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels屋上のバーは良い。ロケーションも良い。プールは水風呂より広いくらい。部屋は広いが暗い。エアコンも正常に作動しない。スタッフは挨拶をしない、全体のスタッフレベルが低い、対応も遅い。平然とロビーで座って打ち合わせをしている。朝食はブッフェではなく全く期待できない。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Chan Sothun , Gestion de l’hôtel
Dear Yusuke,
Thank you so much for your stay here We apologize for your concerning, in the mean time, We are please inform that our breakfast serving is ala cart since 2007 until now. We never set up buffet, Coz our guests 80 % are business travellers, This is very good condition for us that arrange ala cart breakfast. One more, We never have big tour group to stay here in this hotel before.
For staffs morning briefing at restaurant to manage job for them, Anyway as you mention we already brief to our teams .to improvement with our services and guest greetings
Thanks,
Chan Sothun
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2020 sur Expedia
Upon check in, room smelled like sewage. Asked for another room, this time placed into a room that smells like cigarettes. White sheets with visible stains. mosquitos everywhere. Poorly stocked amenities, no toilet paper or shower gel. NOT a 4* property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par Sothun , Gestion de l’hôtel
Dear Guests,
Greetings from The Quay Hotel, Phnom Penh
Thank you for your feedback to us to improvement with our services.Anyway, for your concern we already fixed it out. since the day you check out. Actually, you must inform us immediately about your concern to be our teams find solution for you if you found that problem. We have many room to update or do something special for you. if did not informed nobody know was happening afterward the all rooms was finished cleaning.
Thanks,
Hope to serve you again
Chan Sothun
par un voyageur de Casa grande, AZ
Publié le 23 janv. 2020 sur Expedia
Staff friendly and always willing to help you with anything. Great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par Chan Sothun , Gestion de l’hôtel
Dear Guests,
Thank you for choosing the Quay Boutique Hotel as your accommodation
Hope to serve you again
Thanks,
Best Regards
Chan Sothun
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2019 sur Expedia
Good location with nice staffs service
Recommend for family