Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de St Paul de Vence

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Bien dans l’ensemble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
We really like the service🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for your feedback. It is much appreciated and we are glad that we were able to meet your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
My check in was easy, friendly staff. My room was clean. Mattress was just average. AC unit was VERY loud. And the parking lot was a little too dark at night with small room numbers that were hard to read from the parking spots. Breakfast was good with lots of choices. Overall a pretty good value for a clean bed, but it's maybe a bit away from more commercial areas than other choices are.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for your feedback. It is much appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good afternoon and thank you for the rating. Much appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for the feedback. Much appreciated and thank for enrolling in our membership.
4 sur 5
par un voyageur

Good Hotel; Bad Keycards

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
The only bad/annoying part is that the key cards never work. But the front desk is always super helpful about it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for your feedback. It is much appreciated. I am sorry for the inconvenience about the key cards.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
The AC in the room did not work and the bath tub was filthy. I was very disappointed with the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for your feedback. It is much appreciated.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Handicap rooms were upstairs with no elevator. Air conditioning was degraded. And no air conditioning in hallwaus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Felix, Gestion de l’hôtel
Good morning Eric. All of my handicap accessible rooms are all on the bottom floor.