Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Simple and efficient. Very good quality/price. Hotel is clean, the gym is small but has more machines than many bigger hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent - thank you so much for your perfect 5 out of 5 review! Hopefully you'll stay with us again the next time you're in the Chandler area.
5 sur 5
par un voyageur de Prescott Valley

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
I had enough one-key$ to get the room for free.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Judith and thank you for the perfect 5 out of 5 rating! We appreciate you and hope to host you again soon. Also, One-Key points/dollars are the best! Glad to see you used them with us :)
2 sur 5
par un voyageur

Comfy beds vs bad service

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Very comfortable beds and clean hotel. 2nd floor was super hot and stuffy, took AC a while to cool down our room while we waited sweating. I paid in full upon booking, then when I checked out, they charged me a random $85 without telling me, so I had to go back to request a refund, which they agreed to but still waiting on it to go through.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par HS, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay. We are very sorry that we did not meet your expectations. Please accept our sincere apology for any inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Clean property. Easy Frey access near casino. Good pricing and very good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
HI Mark and thank you so much for taking your time to submit a review of our hotel. And thank you for the perfect 5 out of 5 rating! We hope to see you again soon :)
5 sur 5
par un voyageur de CULIACAN

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Accesible en silla de ruedas !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 10 out of 10 review, Erick! Please stay with us again the next time you're in the Chandler area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 10 out of 10 review, Edward! Hopefully you'll choose us again the next time you're in the Chandler/Phoenix area!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Room was filthy. Carpets smell. Adding Hotel and Suites to the Best Western name is a joke. It is a motel with an elevator.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Richard - we are sincerely disappointed for not meeting your expectations. We always get the top possible ratings from all of our guests; we are not accustomed to letting our guests down. Thank you for your feedback and we will definitely use your comments as training opportunities for our staff. Again, our apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jarret - thank you so much for your perfect 10 out of 10 review! Please stay with us the next time you're in the Chandler area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Seamless and nice stay. Would book again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Brian - thank you so much for the perfect 5 out of 5 review! We hope to host you again next time you're in the Chandler area.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Roland - we're disappointed to see such a low score on your review of our property. We're used to very high scores, in fact we usually get the highest rating possible from our guests. You didn't leave any comments but hopefully you addressed your concerns directly with our staff so we can be sure to fix whatever happened.