Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Piscine verte, et nous avions réservé 2 lits queen, mais à notre arrivée il n’y en avait plus. On nous a changé de chambre pour 2 lits double avec un divan lit… le divan lit était très usé et inconfortable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
3 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
Le déjeuner est très ordinaire. Peu de choix. Aucune variété dans les déjeuners
5 sur 5
par un voyageur de montreal

Steve at the breakfast

Publié le 16 avr. 2018 sur Expedia
He was awesome with service at the restaurant but not only that, he is an awesome tour guide giving us directions and attractions in and around Sedona. Also, the shuttle service was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2018 par John F. Front Office Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2018 sur Hotels
Le séjour s'est globalement bien passé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2018 par John F. Front Office Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Quiet and clean. Great breakfast. Nice pool
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
What i did not like was the room described and i paid for, room with balcony I did not receive. When i told the girl at front desk i paid d for a room with balcony she told me that i did not. She was rude and argumentative. When i showed her my confirmation paper with it stating balcony she tried saying they didn’t have balcony rooms. The balcony rooms were visible from outsude
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Very friendly staff.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia