Note fondée sur 140 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
Bon rapport qualité prix. Cuisine minimalement équipée sans ustensiles ni plats.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Stinky room and noise air conditioning
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2024 sur Hotels
No deadbolt, or breakfast, or fridge. And no toilet paper in room. Too much money for the quality.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
This property is straight out of the 60's with no maintenance or renovation since forever. Worn Carpeting, broken Tile counters in kitchenette, stove covered with aluminum foil, bathroom toilet seat painted wood with chips in the paint. To top it all off, a 2" cockroach was found dead on the bathroom floor.
For the $160 and $180 price per room night for the 2 rooms we had, Skip this place and stay in a neighboring branded Hotel for a few dollars more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
James,Thank you for your feedback. We will investigate and use your feedback to improve issues you mention. We apologize about the mix up at check in, which was corrected with your wife. We hope to see you again next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Basic old-fashioned motel, no frills but good
Publié le 22 mars 2024 sur HotelsBasic old-school motor hotel in the classic tradition. Not fancy, rough around the edges but clean and quiet, freshly retiled bath, fairly comfortable bed. Great value for the money compared to anything else I’ve seen. But if you’re fussy or high maintenance, go somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you, Paul we hope to see you again next time your in the area.
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Hotels