Note fondée sur 451 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Marie-audrey,Thank you for taking the time to post a review. We are delighted to hear you enjoyed your stay at CIVANA and we appreciate your favorable review. We hope to have the pleasure of hosting you again. With gratitude,Anna L. Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur de Montréal, ca

Publié le 1 mai 2019 sur Expedia
La qualité des installations, sa propreté et sa beauté Par contre, le personnel du café pourrait sourire et être plus pro-actif Gros manque de parasol
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par Gloria, Responsable des services clients, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Merci pour votre avis. Nous veillerons à utiliser vos commentaires. Revenez nous voir bientôt!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Janat, Thank you for your kind review. We are delighted to hear you enjoyed your time at CIVANA, and we greatly appreciate the 10/10! We hope to welcome you back for another relaxing stay!With gratitude, Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Amazing stay for my first solo trip highly recommend to anyone looking for a stay to focus on their wellness and promote self care.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Lauren,We are delighted to learn that you had an amazing stay at CIVANA. We are honored that you chose us for your first solo stay and greatly appreciate your kind words and recommendation. We hope to welcome you back again!With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Khailia, Thank you for your review. We are thrilled to hear you enjoyed your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back again.With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The property is gorgeous and the staff are above and beyond. I rated my experience as poor however because so many of the classes cost additional $ on top of the room rental. I've gone there for years and with only a few exceptions the classes are included with the stay. Very dissappointed as this wasn't clear until AFTER I had already made my reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Robin,Thank you so much for your kind words about our property and staff. We apologize for any confusion regarding programming fees. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again and exceed your expectations.With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Tara,Thank you for your review. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back again!With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very nice classes , staff was really nice. I celebrated my birthday at CIVANA thru left nice card & treats for me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Melanie, We’re so delighted to hear that you chose to celebrate your birthday with us! It’s an honor to be a part of this important day, and we are thrilled your experience at CIVANA made it extra special. We wish you many more years of health and happiness!With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Danielle,Thank you for taking the time to post a review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at CIVANA. We greatly appreciate the 10 out of 10 and hope to welcome you back for another memorable stay!With gratitude,Anna L.Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur de Ashburn

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Anna L., Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear K Ann,Thank you for taking the time to post a review. We are thrilled you enjoyed your stay and hope you time at CIVANA was relaxing and rejuvenating. We hope to welcome you back again!With gratitude,Anna L.Guest Experience Team