Note fondée sur 953 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de claypool

Publié le 11 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and thank you for your feedback on social media. I invite you to return to stay with us again whenever your travels bring you back to Mesa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024
All the staff was awesome kind and helpful
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We are happy your stay was exceptional and thank you for taking the time to share your great experience with other travelers. We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur de claypool

Publié le 19 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We wish everything had been perfect throughout your stay and promise to look for ways to insure that happens for every guest. Travel well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We are happy your stay was exceptional and thank you for your review. We invite you to stay with us again and again whenever your travels bring you back to our city.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Yea
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel and for telling others about your stay. Travel well.
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Staff was very friendly and helpful. Room was spacious and very clean amd comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We are delighted your stay was exceptional and thank you for sharing your great experience with other travelers.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Paying $10 to park is dumb!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We value your feedback and thank you for being our guest. Travel well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We love knowing our guests have enjoyed their visit and thank you for your review. Travel well.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Just a so so hotel for Marriott. Clean comfortable and quiet but nothing special. No complimentary breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Judy, Gestion de l’hôtel
We value your business and thank you for your feedback. We strive to deliver a clean and comfortable experience to every guest.