Note fondée sur 917 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Worst stay I ever had.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We regret to hear about your disappointing experience. Your feedback is crucial to us, and we take it seriously. Our aim is to ensure every guest has a positive stay, and we welcome the chance to address your concerns and improve your experience. Reviews like yours are invaluable as we strive to enhance our service. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Elevator was not working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Cinthia, Thank you for your review. We apologize for the difficulties with the elevator. Thank you for bringing this to our attention; remedial steps within the concerned departments are underway to ensure future guests are not similarly impacted. We hope you consider this an isolated incident and return for another stay.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia