Note fondée sur 901 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Metro, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave a review ! Enjoy your weekend !
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10 out 10! We really appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Ebru thanks for the 8 out 10! We are pleased you took the time out of your day to leave a review! Enjoy the weekend ahead.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Cynthia thanks for the 5 out of 5! We hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Chris, thanks for taking the time to leave feedback! We appreciate your time. We hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Aaron thanks for the 8 out 10! We hope to see you again in the future!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10 out of 10 Jason, we appreciate your feedback! have an amazing week ahead!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveisha, thank you for the review, we hope you had a great stay!
par un voyageur
Awful stay!
Publié le 9 août 2024 sur HotelsIt was awful. All but one lightbulb burned out in room, toilet overflowed spewing sewage onto the bedroom n I used every towel to clean it up. Maintenance showed up in 30 min did not take towels. Tv in the bedroom did not work and the pull up button on the shower was frozen w deposits so I had to buy lime away and free it. The blow dryer blew cold air on high so could not be used. I requested a diff room and was ignored.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nan, we are very sorry for the experience you had on your last stay. We will look into this immediately and make sure it never happens again. We truly are sorry. If you have any other questions or concerns, please contact our office!
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Hi Briana! We would love to hear more about your experience and how we could improve your next stay! Don't hesitate to reach out, have a nice day!