Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
99 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Landry,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
You never sent me confirmation so I never checked in and you refused to give me a refund. You guys are a joke and I’ll make sure everyone knows
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Codie,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Deluxe room suited my needs nicely as it provided a refrigerator cold refrigerator as well as a microwave baby, and they offer smoking or not. Smoking not a common option at hotels. But I choose this Motel 6 because of that option. Um , it's busy , but the breeze ways don't smell like drugs and unlike the other motel 6s that i've stayed at so I look forward to many more stays in nights at this location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
I have no complaints. But I reallyisd having Deanna in the office, her passing away so fast makes you think wow reality just hits you right in the face! It's scary. R. I. P Deanna you are missed dearly from all your friends here at motel 6. Fly with the Angels sweety!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Good hospitality good today thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know.Kaur J. #team6