Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
84 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
I was not happy with my stay at all. It is 100 + degrees outside and my room had no air or electricity for about 5–6 hours. This is after the switched me rooms for the AC pouring water and not working. They moved us one room over and this room also was pouring water from ac. The rental car was stolen overnight from the parking lot. While waiting for cops they are screaming we need to leave and we couldn’t
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Cara, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Kaur J. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Cockroaches in bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ernesto, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
The bed had dog hair all over it and the front desk would never answer there dame phone I let it ring for over 30 minutes just to see if they would answer and nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Erik,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6