Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deongello,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Estefani, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeff, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Lazy Fat Man

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The front desk clerk is the most unprofessional, rude human being I have ever met. I would totally pass this info on to my friends. It seemed like in order to get any real help or information out of this man I had to be one of the drug addicts who hang around the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Small things that can make a big difference

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
The front desk is outstandingly courteous kind but sometimes the rooms may have bits and pieces missing that's supposed to be together... like a j drain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Tamera, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6