Note fondée sur 869 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Red Lion Inn & Suites. How could we have made your stay 10 out of 10?
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
Rapport qualité prix tout à fait correct. Diversité et qualité du petit déjeuner qui surprend positivement. Or, les lits sont petits et les matelas n’ont pas de ressorts ensachés. Cela mériterait une mise à niveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Jen, Gestion de l’hôtel
Merci Frederic, nous apprécions la suggestion et examinerons une mise à niveau du matelas à l'avenir! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Noah, FOM, Gestion de l’hôtel
We are very happy to see you had a great stay with us! I hope we will see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Noah, FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Carol is extremely impressive and helpful. Had a wonderful time and the room is great. All the staff were helpful and highly professional. Thanks to all staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Carol Jacques Red Lion Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review!! Thank you for choosing the Red Lion Inn & Suites!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Carol was very professional and understanding. Let me know about breakfast they served in the morning. Very knowledgeable about the services they provide and the surrounding area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Carol Jacques Red Lion Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your business!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good location.. Many shopping and dining options in walking distance... Staff is amazing!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Veronica GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Michael! We always appreciate you staying with us. See you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Kind and compassionate

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
We came into town for a funeral and they allowed us an early check in to get dressed and ready. We greatly appreciated this as it was close family and we needed to prepare ourselves for the wake.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Veronica GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Carmen! We are sorry for your loss. We grateful to be here in your time of need.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Noah, FOM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great feedback! We hope to have you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
All was ok most tv channels had no sound and the ac took forever to cool down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Noah, FOM, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear your experience with us was not perfect. This is the first I am hearing of this issue with the TVs and we will look into it immediately. Unfortunately, being in the desert our ACs can take a longer time to get the room cool but I do apologize for any inconvenience. I hope you will give us another try in the future.